Աղասի Այվազյան
Մհեր Մկրտչյան երևույթը ինձ համար պատուհան է դեպի ժողովրդի արմատը,
միջոց` հասկանալու նրա շաղախի կազմությունը... Մհերի կերպարն իր
կենսունակությամբ, տաղանդի ուժով ծլարձակել, վեր է մղվել շերտադասվածքի
միջից` որպես հայ ժողովրդի նախագոյ դրսևում. ահա, ես եմ` անփոփոխ ու
հավերժական հայի տեսակը:
Սիլվա Կապուտիկյան
Տարիներ շարունակ նա իր հոգու ամենախորունկ ծալքերում իրեն պահեց իր
ահռելի տառապանքը ու մեզ տվեց ծիծաղ, խնդություն, իր ձիրքերի լույսը
վայելելու անսահման երջանկություն:
Սոս Սարգսյան Նա այն մեծությունն էր, որի առաջ պետք էր խոնհարվել:
Մենք` հայերս, պետք է կարողանանք երջանիկ լինել մեր մեծ մարդկանցով, պետք է
կարողանանք չափվել նրանցով, առավել ևս, նրանց դարձնել մեզ համար չափանիշ: Երջանիկ սերունդ էինք, որ ապրեցինք Մհերի հետ, աշխատեցինք միասին: Այդ սերունդը լավն էր, իսկ ինքը, իհարկե, ամենալավն էր:
Խորեն Աբրահամյան
Նրա կարողությունների ներկապանակը, շնհորքի ամպլիտուդան շատ մեծ էր`
ամենազավեշտականներից մինչև ամենաողբերգականը: Երբեք հենց այնպես բեմ դուրս
չէր գալիս: Կյանքի առաջին շրջանում նա տարիներով ոչինչ չխաղաց: Ոչ թե այն
բանի համար, որ չէր ուզում, կամ ծուլանում էր, այլ հարմար բան չէր գտնում:
Եվ վերջում իր թատրոնում բեմադրեց «Հացթուխի կինը», որն էլ եղավ նրա կարապի
երգը:
Ալբերտ Մկրտչյան Երբ ինչ-որ կտոր պետք է նկարահանվեր, եթե պատրաստ չէր, սպանեիր էլ, չէր նկարվի, որովհետև ինքը «խալտուրա» ասած բառից զզվում էր:
Ասում էր . «Դերն ինձ համար մուկ է: Ես պիտի այնքան կատվի նման պտտվեմ
շուրջը, այնքան պիտի ուսումնասիրեմ, պիտի արդեն դարձնեմ իմը, որ կարողանամ
խաղալ»: Հայերենում ինձ համար չկա այն բառը, որով կարելի է բնորոշել
Մհեր Մկրտչյանին: Ինքն ապրում էր իր հոր կենսագրությունով, իր մոր
կենսագրությունով, ապրում էր Մուշով, ապրում էր Վանով, Վանա լճով, ապրում
էր ամբողջ Արևմտյան Հայաստանով: